Thursday, May 27, 2010

You left and sailed away alone and now you got me trapped up on this island

Takut tak if it happens to you? I mean macam what my title says lah kan. Stranded on a land sorang sorang. Freakky gila okay!Now tengah dengar Solo by Iyaz. Dia yang nyanyi the title ni. Macam suka the song since terdengar several times at work place. :)

Oh lupa nak greet. Hi all! Hi Hi Hi! Hi 5!

So, it's 230am now and I masih belum tidur. Tunggu email from Audra of Youth 10 regarding which team I will be in. Fuyoo jadi volunteer weh! I decided to join the volunteer team sebab nak gain experience. Dengan beraninya saya join seorang diri ya kawan kawan. Ulang suara, SEORANG DIRI. Hahaha sebenarnya eager nak dapat T-shirt dia. Lagipon memang sejak azali lagi diri ini memang suka men-joinkan diri untuk jadi committee for events. Bila lagi nak dapat chance kan kan? Dan bak kata En Basaruddin Koordinator Program Dip. In Investment Analysis Uitm Johor yang sekarang dah tak jadi KP saya lagi dah tu, ' Keluar dari COMFORT ZONE anda.' dan saya sedang keluar lah ni bangg! Eh? Bang pulak dah haha. Wish me luck ye kawan kawan. Kalau based on our group of the volunteers ni semua macam very supportive and friendly. Tu belum jumpa lagi. Dah jumpa nanti tah tah kaki gaduh. Hahaha ( Mintak simpang ) .

Pagi nanti kerja macam biasa lah. Bangun pagi dan pergi kerja but balik awal maybe, because tomorrow night ada briefing at PWTC. Have to go so that senang nak berkawan nanti kan. Takde lah blur blur pagi Jumaat nanti. Wah macam tak percaya je minah ni semangat. Harap harap saya berjaya ( finger crossed ) Meoowwww~
Hari hari buat muffin ni sampai dah naik jemu dah. Nasib baik lah minat baking kalau tak sure dah give up awal awal lagi. I still remember mula mula dulu tolong Don Hazim saja saja suka suka kat Johor tu, dah lama lama jadi pekerja tetap pulak. Dapat gaji, lepas tu mama dia kata kat Johor saya dah jadi Senior Supervisor. Tapi memang penat lah kan teringat masa keluar pusing satu Segamat cari kedai kek beli barang barang untuk bancuhan tu semua dengan Azfar and Adud yang tak tau apa apa. Hahaha. Bila kerja kat Shah Alam ni dah turun pangkat sikit, sebab ada yang lagi senior. Tapi apa aku heran kan? Kerja je lah dengan budak budak tu, walaupon stress sebab suka cari pasal kenakan aku itu ini. -_-"

Oh, kalau sesiapa teringin nak makan muffins or cheese tarts or jam tarts or cookies sila lah datang bawah escalator depan stage dalam PKNS sebelah kedai Celcom. Or if teringin nak bau susu basi sila fetch saya selepas kerja jam 7petang. Sumpah time tu bau kat baju dah kacau bilau bercampur chocolate, vanilla, blueberry, cheese, cookies, pendek kata SEMUA BAU ada lah! 

Audra ni lambat lah, dah almost 3am. Nak kena tidur nanti bangun lambat lagi, masuk kerja lambat lagi, kena sound lagi, haha tapi buat bongok je lah. Kedai aku kan? Miahahahaha :DD
Pagi nanti kot dapat email tu kan kan? Okay lah. 

Ni schedule Youth 10, pilihlah event mana mahu pergi dan hari apa.
See you there ^^

Night night, Loves. :)

Kalau rasa rasa nak cookies ni sila lah datang bertandang ke work place ku, tapi jar tu ada kat Putrajaya Outlet, Shah Alam kitorang letak dalam Tong je haha. Rasa still sama, don't you worry. :D

3 comments:

aion said...

ayn, volunteer hari ape?
nnt aku cari hang kt sne okay?
finally dpt jgk jumpe! :D

::ayn:: said...

setiap hari :)
okay call aku 0132429267

aion said...

alaaaa, aku dah pegi tadi. tp kredit sempit call member, biaselaa memasing nak hilang. td aku cari jugak kau then pening dah. huu. :(