Thursday, February 25, 2010

Who is the one friend who would tell you the truth even though it hurts hearing?




Farah Najihah answered Adzrin Nadzirah



Aku baru tersedar sesuatu. Aku hanya ada lebih kurang 48 jam untuk menikmati kehidupan belasan tahun. Oh tidak, mungkin bagi anda, menjelajahi umur puluhan tahun ini tidak membawa makna tidak memberi kesan tetapi tidak bagi saya. Tak boleh terima wooooooooooooohh ! Okay, apa yang harus dilakukan untuk menikmati detik detik akhir berumur belasan tahun ini ? Ummm. berlagak seperti kanak kanak or pra remaja sepuas mungkin ? ? Tak boleh terima lagi ni nak berumur puluh puluh. Tidak Tidak Tidak ! Kenapa susah sangat nak terima ni. Baiklah, saya mahu enjoy detik detik terakhir ini dan di harap akan tiada gangguan, terutamanya gangguan otak. Sekejap, lah esok 26th lusa 27th lah pulak. Tarikh hangat bagi setiap bulan untuk 7 bulan kebelakangan. Harap harap semua berlalu dengan pantas. Eh, tak nak ! Nanti cepat sangat umur jadi puluhan tahun. Ish, I'm totally a confused girl now.

 
Terasa seperti baru semalam sambut ulang tahun kelahiran Sweet 16 di Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor bersama sama keluarga dan rakan. Esok lusa dah nak jejak 20 ? 

 .
.
.
.
.
.

Okay, bersyukur. Harap harap sempat jejak 20. 
Tuhan, panjangkan umur aku. Amin. 

1 comment:

najihah_farah said...

wow bangga ade dalam blog kau ! hahahah.