Sunday, March 7, 2010

Terima kasih cinta, terima kasih banyak banyak :/

No boot device.

Hard disk not found.

NOT FOUND ?

Sakit jiwa bila harta yang paling penting broke down in the midst of something that is really important. Bukan something je lah, BANYAKthing lagi to be finished. Assignments nak buat di mana ? Harta Farah Izyan ini je lah boleh guna. Still banyak masalah, mula mula pinjam No Antivirus -.-" Dah tolong dowloadkan, now still hang lah itu lah ini lah. But then, harta orang. Dah kira baik lah dia nak bagi pinjam kan ? Terima seadanya. Harta ku, nanti mak hantar pergi clinic, kita suruh Doctor ubat bagi sembuh okay. Mak sakit tak ada kau !

Nowadays sangat busy. Busy mentally and physically. Sibuk cari wang mata pencarian, kerja kuat dah 3 hari. Muffin, Muffin, Muffin ! Cari duit ni bukan nya senang. Buat business bukan setakat nak fikir ada atau tak ada masa. Masa tu sentiasa ada. The thing that matters is "Kau pandai bahagikan masa kau ke tak ?" . Ini passion aku, terima kasih sebab tak halang aku nak buat kerja wahai kawan-kawan. Maafkan aku sebab sangat busy. Jangan paksa aku untuk tidak buat apa yang aku nak. Aku tahu apa yang aku buat.

P/S : Okay, sakit jiwa dah. Makin terukkkk !

No comments: