Tuesday, March 30, 2010

I’m taking a moment just imagining that I’m dancing with you

Haa amik dah berapa lama aku tak update blog. 
Faktor faktor tak update blog?

1. Busy
2.Busy
3.BUSY !

Okay aku tipu je. Haha. Tak update sebab busy tu memang lah bak kata pakcik gila tu, aku ni mama sunyi berpersatuan (macam bab*). Lol. Aku busy handle event (patut aku amik course event management je lah), busy dengan testsssis eh silap, testsssss yang bersusun susun dan tak beri peluang langsung kerana di celahi dengan assessments dan assignments yang berbukit bukau. Phewww! Type dan baca je dah penat, apatah lagi nak settle kan semua tu kan ?

Seterusnya, aku tak update blog sebab broadband je ada, sim card mana ada pon. Ada kat rumah tu haa tah macam mana boleh tinggal tah. Nasib baik ada Bb sayang, dapat jugak mengisi kebosanan. Tu yang kadang kala tak sentuh pon En C ku ini. ;) Terima kasih Bb !

Aku tak patut update blog pon sekarang ni sebab aku sepatutnya BACA BUKU. MALAM NI ADA LAW TEST. Ahhhh, aku tak kira aku nak gak tulis. Sape kesah? ( bak kata anis adik aku haha. ) Sekejap lagi aku baca buku tu, jangan risau lah. Sempat punya. InsyaAllah.

Semalam aku dapat MC for the first time dalam sejarah kat Uitm ni haa, itu pon sebab aku mintak kat MA tu. Aku punya kaki bengkak pon dia boleh tanya kenapa tak masuk class? Kau ingat aku robot ke nak turun tiga tingkat naik balik 4 tingkat. Menyeksakan jiwa je lah sebab jalan dah macam siput, pukul berapa nak sampai class macam tu? Alhamdulillah hari ni kaki dah okay sikit.

Jadual exam dah keluar, dup dap dup dap ( bunyi apa ni pon aku tak pasti. ) Aku dah kena focus study ni, tak leh main main dah ni haa. Adoimak ! Course registration untuk next semester pon dah boleh buat. Fuyoo, next sem dah Part 5. One step closer to the end. Tak sabar nya nak lariiiiii ! :D

Okay lah dah cukup kot aku membebel ni. 

Mock meeting
snow boy on beach
gambar paling gedik dengan abang macho for the night! Haha!
Dengan adik adik sayang tapi still I'm the smallest
Drift @ UiTM Johor
Penonton yang tak gemar dirft pon sebenarnya. High 5!

Jadi tamatlah sudah sesi meng-update blog pada kali ini. Kita berjumpa di hari dah waktu yang lain. Semoga berjaya dalam kehidupan! Bye bye, Loves. :)

No comments: