Wednesday, March 17, 2010

And by protecting my heart truly, I got lost in the sounds

Hello sayangs ! Rindu nyaaaaaaaaaaaaa ! It's been a while I didn't update this blog. Kesian dia, I abandoned you kan Mr Bloggy. I was soooooooooooooo BUSY ! Alhamdulillah everything dah settle. Pheewww, lega !

Banyak sangat cerita I tak update. Opkim at JB, My Birthday, Tests, Assignments, Minggu Terbuka Kolej, and English Week. Best tau cerita semua benda but now I'm gonna update about last weekend. Tak nak cerita pon about this but sibuk sangat lah satu manusia ni suruh update. "Apa apa pon awak kena tulis jugak pasal haritu !". Eeee, gedik! So now yelah ceritalah pasal last weekend.

English Week ends on Thursday evening. While I tengah penat penat, maghrib tu Orang Gila called me, pastu dia cakap cakap cakap and He said, "Balik, malam ni jugak, lalala itu ini blablabla". So malam tu I pon balik lah, my roomate hantar to KTM. Tiket train for 2am dah habis, and I naik lah illegally. Before that train sampai, at 230am Orang Gila called me lagi and I tanya dia balik ke tak and then gaduh gaduh bongok because I tak percaya yang he balik. Pendekkan cerita, 630 I sampai KL Sentral. I text him and then he said dia kat McD. I thought dia tipu, and then I bising bising pastu I keluar from McD rupanya dia ada kat tepi. Mangkok !

We had breakfast and igtkan nak watch movie but then around 9 something ke 10 entah I don't remember we decided to go back because mengantuk je dua dua menguap menguap. And then baliklah kami. Oh ni gambar kami kat KTM Batu Tiga.

 sweatshirt sama, sibuk je!

On Saturday, all of us (Me, Hani, Fariz, Faizal, Syue, Suhar, Bud and Khalid) went to Sunway Pyramid. I'm gonaa let the pictures do the talking ! :)

the picture that I like most, credit to Syue ;)

Okay lah, the end. Good Night. Bye bye, Loves.

No comments: